"Koniec hejtu drobiu" - początek hejtu wegan. Kampania branży mięsnej

Magdalena Mateja-Furmanik

Kampania "Ko ko koniec hejtu drobiu" zakłada, że każda krytyka branży mięsnej to hejt.
Kampania "Ko ko koniec hejtu drobiu" zakłada, że każda krytyka branży mięsnej to hejt. 123RF/PICSEL

Promocja drobiu w teorii

Zobacz również:

    Polacy odchodzą od mięsa, więc trzeba z nimi walczyć

    Statystyki pokazują, że młodzi Polacy i Polki z dużych miast chętniej przechodzą na dietę wegetariańską.
    Statystyki pokazują, że młodzi Polacy i Polki z dużych miast chętniej przechodzą na dietę wegetariańską. Atlas Mięsa 2022materiały promocyjne

    "Argumenty" kampanii 

    "Ko ko..." robi weganom przysługę

    Darmowa komunikacja w Luksemburgu. Jak oceniają ją obywatele?INTERIA.TVAFP