NesoBus - premiera polskiego autobusu wodorowego

NesoBus to całkowicie nowy, wyprodukowany w Polsce zeroemisyjny miejski autobus wodorowy
NesoBus to całkowicie nowy, wyprodukowany w Polsce zeroemisyjny miejski autobus wodorowymateriały prasowe
NesoBus to całkowicie nowy, wyprodukowany w Polsce zeroemisyjny miejski autobus wodorowy
NesoBus to całkowicie nowy, wyprodukowany w Polsce zeroemisyjny miejski autobus wodorowymateriały prasowe

Najbardziej ekologiczny autobus na wodór

NesoBus - polski autobus wodorowymateriały prasowe

Jak działa autobus na wodór?

materiały prasowe

Jak nasz autobus na wodór oczyszcza powietrze?

Dlaczego Nesobus?

NesoBus to całkowicie nowy, wyprodukowany w Polsce zeroemisyjny miejski autobus wodorowy
NesoBus to całkowicie nowy, wyprodukowany w Polsce zeroemisyjny miejski autobus wodorowymateriały prasowe

Zobacz również:

    Konstrukcja stworzona od podstaw dla autobusu wodorowego i opcje dopasowane do potrzeb poszczególnych miast i przewoźników

    NesoBus to model opracowany przez najlepszych i najbardziej doświadczonych inżynierów z Polski we współpracy z partnerami z Europy i świat

    Homologacja

    Specyfikacja techniczna

    • wymiary są odpowiedzią na potrzeby transportu miejskiego - 12 metrów długości, 2,55 m szerokości i 3,4 m wysokości - typowe wymiary autobusu dla miast.
    • nowoczesny napęd elektryczny z ogniwem wodorowym - rozwiązania najlepszych światowych producentów instalacji wodorowych
    • ogniwa paliwowe z najtrwalszych materiałów wykonane w nowoczesnych technologiach zamontowane na dachu
    • silniki elektryczne jako jednostki napędowe od sprawdzonego producenta - w piastach osi tylnej
    • zbiorniki z wodorem zapewniające zasięg do 450 km
    • szybkie i krótkie tankowanie - do 15 minut, dzięki czemu autobus nie traci czasu na długie ładowanie i przestoje w pracy
    • do 93 miejsc, w tym do 37 siedzących
    • 3 pary szerokich drzwi
    • panoramiczne okna
    • wydajne ogrzewanie i klimatyzacja
    • instalacja WiFi i dostęp do 5G
    • 3 porty podwójne USB oraz 3 miejsca ładowania indukcyjnego do ładowania smartfonów czy laptopów
    • 5 wyświetlaczy wewnątrz przestrzeni pasażerskiej pokazujące informacje dla pasażerów
    • 6 wyświetlaczy zewnętrznych bocznych plus po jednym z przodu i tyłu
    • przystosowany dla osób niepełnosprawnych
    • system nagłaśniający
    • monitoring autobusu 360˚
    • maksymalne wyciszenie autobusu
    • zwiększenie pola widzenia kierowcy począwszy od zastosowania modułowych świateł ledowych z doświetleniem zakrętów czy czujników zmierzchu i padającego deszczu po monitoring 360 °
    • zastosowanie systemów bezpieczeństwa dla czynnej poprawy toru jazdy typu EBS 3-ciej generacji, ABS, ASR, ESC, czujników ciśnienia w kołach
    • połączenie czujników zderzeniowych oraz czujników szczelności butli wodoru.
    • informacje o trasie
    • bieżące informacje pogodowe
    • informacje lokalne, z kraju, ze świata
    • informacje o konkretnych lokalizacjach, przez które przejeżdża autobus - np. zabytki, centra usług, handlu, szkoły, kina, teatry
    • dodatkowo reklamy
    • komfortowy i w pełni wyposażony fotel kierowcy
    • przestronna kabina
    • komputer pokładowy
    • niezależny system klimatyzacji i ogrzewania
    • wyposażona w dwie rolety przeciwsłoneczne (boczna z lewej strony i przednia)
    • okno kierowcy przesuwne, szyba z lewej strony ogrzewana
    • regulowany pulpit
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?