Patorowery zalały ulice. Polscy producenci się odcinają, mówią o oszustwach

Kurier na rowerze elektrycznym z dużym, żółtym plecakiem na plecach porusza się po ścieżce rowerowej w miejskim otoczeniu. W tle widać samochody na ulicy i budynki. Mężczyzna ubrany w kurtkę i kaptur, co sugeruje chłodniejszą pogodę.
Patorowery zalały polskie ulice. Nie wolno nimi jeździć po drogach dla rowerówAdam BurakowskiEast News

Pseudorowery nie mogą jeździć po ścieżkach

Zobacz również:

    Dofinansowanie na rower elektryczny ma wynieść maksymalnie od 5 do 9 tys. zł
    Legalny rower elektryczny może mieć silnik o mocy maksymalnie 250 W i nie może posiadać manetki "gazu"123RF/PICSEL

    Sprzedawcy z Chin i oszustwa na miliony euro

    Zobacz również:

      W polskich miastach coraz częściej można zauważyć ciężkie rowery elektryczne rozpędzające się nawet do 50 km/h. Nie trzeba na nich nawet pedałować
      Nielegalne rowery elektryczne są szczególnie popularne wśród kurierów dowożących jedzenieDawid WolskiEast News

      Patologia na rynku rowerów w Polsce. Będą wyższe kary?

      ''Wydarzenia'': Szajka kradła rowery elektryczne w całej Europie. Policja odzyskała 160 jednośladówPolsat NewsPolsat News