Raport ESG od Answear.com – jakich kierunków rozwoju możemy się spodziewać?

Artykuł sponsorowany

article cover
materiały promocyjne

ESG - znak obecnych czasów

Answear.com liderem w zakresie wdrażania ESG na rynku e-commerce

  • Programie Wear&Share, który zakłada zwiększenie świadomości ekologicznej wśród społeczeństwa oraz pracowników firmy. Marka zachęca do przekazywania nieużywanych ubrań, a następnie przekazuje je do recyklingu. W samym 2022 roku udało się pozyskać prawie 15 tysięcy kilogramów ubrań, a zgromadzone środki przeznaczyć na zasadzenie 700 drzew w ramach inicjatywy "Czas na las".
  • Firma zwraca uwagę na to, by opakowania były recyklingowane. Już dzisiaj 80% opakowań Answear wykonane jest z materiałów pochodzących z recyklingu. Z kolei folie i kartony służące do pakowania zamówień posiadają odpowiednie certyfikaty. Całą listę znajdziemy w raporcie, dostępnym pod linkiem: https://csr.answear.com/Raport_ESG.pdf
  • Dodatkowo firma współpracuje z producentami, którym idea zrównoważonego rozwoju jest równie bliska. Tylko w 2022 roku niemal 30% całej oferty stanowiły produkty Planet Friendly, a więc takie, które są produkowane z poszanowaniem dla planety. Firma posiada także certyfikat Sklepu Wolnego od Futer przyznawanego przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki.
  • Ważnym elementem jest również prowadzenie edukacji ekologicznej wśród pracowników, a także silne zaangażowanie się w działania charytatywne. Firma dąży także do wzmacniania pozytywnych postaw społecznych m.in. poprzez pomoc wychowankom domów dziecka, a także osobom pozostającym w trudnej sytuacji materialnej w związku z trwającym konfliktem na terenie Ukrainy.
materiały promocyjne

Czy ESG na stałe wejdzie do strategii marek?

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?